Травень 3, 2017

З чого починалась ваша кар’єра предметного дизайнера?

Одного дня захоплення 3D-графікою привело мене на курси 3D-моделювання. За рік я став дизайнером-конструктором, невдовзі створив компанію, яка надає послуги з дизайну меблів та інтер’єру. Від початку я мріяв не про індивідуальні проекти, а саме про серійне виробництво. Мені було цікаво бачити свої предмети реалізованими, тому що до цього я створював лише візуалізації. З того часу я розвиваюсь в напрямку предметного дизайну. Все починалось як хобі, яке потім доволі швидко переросло в роботу, від якої я отримую величезне моральне задоволення,

Розкажіть про лінійку Sail для MoDi. Яка її концепція і функціонал?

Образ, який надихнув на створення цієї модульної системи – це парус, звідси й назва Sail. Предмети ніби парять над землею. А головний дизайн-акцент колекції – спинка зі знімною текстильною частиною. Цей елемент є функціональним і декоративним водночас. В ньому можна сховати книгу або планшет. Він легко знімається, його можна випрати. Також це рішення дозволяє змінювати колір, комбінуючи його з іншими елементами інтер’єру. Весь диван також просто розбирається: спинка, ніжки, все складається в пласку коробку і легко транспортується. Лінійка складається з двомісного дивана, ліжка, пуфа, крісла, кавових столиків та своєрідного шезлонгу. Вся система модульна і дуже варіативна. Елементи легко комбінуються між собою і поєднуються в інтер’єрні композиції.

Як відбувається запуск предмету в масове виробництво?

Перший етап – це аналіз ринку: які матеріали й форми актуальні. Далі – ескізи та скетчі. Особисто я також завжди роблю 3D-моделювання. Потім створюються перші прототипи. Як правило вони ретельно тестуються, допрацьовуються і змінюються. На цьому етапі точиться багато дискусій і узгоджень. Ситуація може розвиватись по-різному – модель або переходить на етап виробництва, або взагалі знімається. Буває і так. Якщо компанія створила прототип, протестувала його і вирішила, що він нерентабельний, проект може бути зупинено. Дизайнеру і виробнику важливо не боятись експериментів, пропозицій або змін. Часто оптимальне рішення все-таки знаходиться.

Яка на ваш погляд найбільша проблема дизайну в Україні?

У нас однозначно є хороші дизайнери. Але проблема в тому, що більшість компаній не користується їх послугами й не розуміє, чим така співпраця може бути корисною.

Що б ви порадили молодим дизайнерам, які тільки починають свій шлях?

Перше, що варто зробити – це сформувати портфоліо й напрацювати собі ім’я. Створити декілька робіт, розмістити їх на своєму сайті та в соцмережах – загальних і спеціалізованих. Так чином ви створите базу для свого просування. А вже після цього можна думати про початок співпраці з виробниками. Щодо мене, то я мав портфоліо, брав участь в конкурсах, отримав нагороди. І одного дня у мене вийшло налагодити співпрацю з першою компанією. Після цього все почало розвиватись активніше.

Як ви обираєте компанії для спільних проектів?

Я співпрацюю з брендами, з якими ми однаково розуміємо принципові для мене речі: якість, професійна етика, прагнення до саморозвитку. В першу чергу ми спілкуємося – мені важливо розуміти для кого я створюю дизайн, чим живуть ці люди, як вони мислять, що цінують, які у них можливості, цілі та мотивація. Лише після цього я приймаю рішення про спільний проект.

Що, крім таланту та здібностей, впливає на успіх дизайнера?

В будь-якій сфері для успіху важливо багато працювати й не зупинятися. Варто відвідувати спеціалізовані виставки, завжди знаходити час для самоосвіти, відслідковувати світові процеси в багатьох сферах. Найголовніше як для дизайнера, так і для виробника – лишатись наполегливим.

MoDi, 2024. Всі права захищено.
Лікування алкоголізму Вінниця